نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط امیر سلحشور |

سایز واقعی



نظرات شما عزیزان:

بهلول عطازاده
ساعت0:44---29 مهر 1394
برای مشاهده عکسهای مولان به سات ما مراجعه فرمایید
www.kaleybaratazadeh.ir در پوشه روستاهای کلیبر


حمید رضائی مولان
ساعت19:51---25 ارديبهشت 1393
سلام آقای سلحشور من مورخ13/2/1393سری به دیار پدر و سرزمین مادری مولان عزیز آمدم وبوسه بر خاک پاک آن دیار زده سیرزیارتش کردم در محضر آقای دیده بان ریاست محتر شورای ده استاد عزیزم جناب آقای مصطفی سیفی ریاست محترم شورای حل اختلاف و جمعی از ریش سفیدان و معتمدین محل بودم از زحمات شما که در سایت می کشید یادی کردیم خسته نباشی دست مریزاد :حمید رضائی مولان تهران

کریم
ساعت20:03---19 تير 1392
ممنون با دیدن عکس روستا خوشحال شدم.
درانتظار عکسهای دیگر هستم


میثم
ساعت22:23---16 ارديبهشت 1392
دستت درد نکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.